Regulamentul portalului Barlinek Pelet
§ 1. Dispoziții generale
§ 1. Dispoziții generale
1. Acest Regulament definește condițiile de utilizare a magazinului online disponibil la adresa https://www.peletibarlinek.ro/.
2. Elaborarea Regulamentului de procedură reprezintă îndeplinirea obligațiIlor prevăzute de Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic și precizează tipurile și domeniul de aplicare a serviciilor furnizate prin mijloace electronice, precum și condițiile de încheiere și de reziliere a contractelor și procedura de soluționare a reclamațiilor.
3. Acceptarea Regulamentelor înseamnă exprimarea voinței de a încheia un contract cu Administratorul în condițiile prevăzute în Regulament.
4. Magazinul online este operat de Compania (Administratorului):
SC BARLINEK ROMANIA SA cu sediul în Oneşti, Bulevardul Mărăşeşti nr.57, județul Bacău,
înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Bacău sub numărul J04/442/1994,
CIF: RO5444241adresa
e-mail: info@barlinek.com.pl, Tel.+48 41-333-11-00
Inainte de a va crea un cont de client, va rugam sa cititi acesti „Termeni si conditii” impreuna cu politica de „Confidentialitate” (Prelucrarea datelor cu caracter personal). Folosirea acestui site (creare cont si/sau expediere comanda, abonare la newsletter) este conditionata de respectarea acestor „Termeni si conditii” si acceptarea politicii de confidentialitate.
https://www.peletibarlinek.ro/ este proprietatea firmei BARLINEK ROMANIA SA, care se identifica prin RO , J cu sediul social in în Oneşti, Bulevardul Mărăşeşti nr. 57, județul Bacău.
Prin crearea unui cont de client sunteti responsabili pentru mentinerea confidentialitatii contului de utilizator si parola, pentru restrictionarea accesului la computer si sunteti de acord sa acceptati responsabilitatea pentru toate activitatile care au loc în contul sau cu parola dvs.. Daca varsta dvs. este sub 18 ani, puteti utiliza https://www.peletibarlinek.ro/ numai cu implicarea unui parinte sau tutore. BARLINEK ROMANIA SA isi rezerva dreptul de a refuza furnizarea de produse/servicii oricarei persoane fizice sau juridice, de a anula conturi, sterge sau edita continutul sau de a anula comenzi la propria noastra alegere.
§ 2. Definiții
1. Newsletter – un serviciu gratuit furnizat Clientului de către Vânzător prin intermediul poștei electronice, constă în trimiterea, la adresa de e-mail furnizată de către Client de informații sub forma unui mesaj electronic (e-mail), conținând în special informații despre oferta de produse a Vânzătorului, promoții curente și alte informații comerciale și de marketing;
2. Informație comercială – orice informație destinată direct sau indirect promovării produselor oferite de Vânzător, servicii sau imaginea Vânzătorului, cu excepția informațiilor care permit comunicarea prin mijloace electronice cu o anumită persoană;
3. Utilizator – persoana care utilizează serviciile oferite de Vânzător,
4. Client – persoană fizică în vârstă de peste 18 ani cu capacitate juridică deplină, precum și o persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică, care utilizează Magazinul Online;
5. Consumator – Client, persoană fizică ce efectuează o tranzacție juridică cu Vânzătorul care nu este direct legată de activitatea sa profesională sau de afaceri. Vânzătorul își rezerva ca unele dintre prevederile Regulamentelor se aplica numai Consumatorilor, fapt indicat direct in conținutul acestora;
6. Timpul de procesare al comenzii – înseamnă numărul de zile lucrătoare în care Vânzătorul finalizează comanda plasată de Client în Magazinul online, încredințează Produsul comandat transportatorului și livrează Produsul comandat prin intermediul transportatorului la locul indicat de Client în Comandă;
7. Politica de confidențialitate sau Politica – documentul care definește principiile și modalitatea de protecție a datelor cu caracter personal ale Clienților Vânzătorului, completând și specificând conținutul Regulamentului disponibil la următoarea adresă https://www.peletibarlinek.ro/politica-de-confidentialitate/;
8. Produs/Produse – lucruri mobile fără defecte din sortimentul Vânzătorului, prezentat prin intermediul magazinului online, care pot fi obiectul unui Contract de vânzare;
9. Portal – site-ul web al Vânzătorului care prezintă societatea și Produsele sale, disponibil la următoarea adresă https://www.peletibarlinek.ro/, prin intermediul căruia Clientul poate, în special, să trimită diverse întrebări (formular de contact) sau să plaseze Comenzi care să determine încheierea unui contract de vânzare de Produse cu Vânzătorul, administrat de către Vânzător;
10. Vânzător/Companie – BARLINEK ROMANIA S.A., cu sediul în jud. Bacau, localitatea Onesti, Bulevardul Marasesti nr.57, tel: (+40) 372 347300; fax: (+40) 372347400 înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J04/442/1994, având Codul de înregistrare fiscală RO 5444241,
11. Participant – Vânzătorul sau Clientul care este partea contractantă la Contract sau a Contractului de vânzare;
12. Comandă – declarația de voință a Clientului care constituie o ofertă de cumpărare a Produsului (Produselor) prezentat(e) de Vânzător, care vizează direct încheierea Contractului de vânzare, precizând în special tipul și numărul de Produse;
13. Contract de vânzare – încheiat prin intermediul Magazinului Online între Vânzător și Consumator, în sensul prevederilor legislatiei in vigoare, contract încheiat la distanță între Vânzător și Client în conformitate cu prevederile Codului civil, ce reprezinta declarațiile de voință ale Clientului la plasarea unei Comenzi și ale Vânzătorului cu privire la confirmarea acceptării Comenzii plasate de către Client și procesarea ei.
14. Contractul – contract pentru furnizarea de servicii electronice care permite Clientului să creeze și să utilizeze un Cont pe site-ul web al Magazinului online;
15. GDPR – Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/IN
16. Legislatia de referinta:
– Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, cu modificari ulterioare.
– LEGE nr. 363/2018 privind protecţia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autorităţile competente în scopul prevenirii, descoperirii, cercetării, urmăririi penale şi combaterii infracţiunilor sau al executării pedepselor, măsurilor educative şi de siguranţă, precum şi privind libera circulaţie a acestor date
– ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 34 /2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative
– Ordonanţă nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, cu modificari ulterioare
§ 3. Tipuri și modalități de prestare a serviciilor
1. Serviciile oferite de Companie prin intermediul Portalului constau în:
1. permiterea accesului gratuit la materialele colectate în legătură cu funcționarea Portalului,
2. trimiterea de informații din Newsletter
3. încheierea contractului de vânzare
2. Vânzătorul declară că pentru a asigura securitatea mesajelor și datelor furnizate de Client, Vânzătorul ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate gradului de risc, în special măsuri pentru prevenirea achiziției și modificării neautorizate a datelor cu caracter personal trimise prin internet. Vânzătorul asigură securitatea transmiterii datelor transmise în Magazinul Online prin utilizarea protocolului SSL (SecureSocketLayer).
3. Pentru a utiliza Portalul este necesar:
1. un dispozitiv cu acces la Internet cu o versiune a browser ului web configurată corect;
2. cont de e-mail activ (e-mail) în cazul Newsletter-ului și achiziționare în magazinul online.
§ 4. Newsletter
1. În momentul în care Utilizatorul este de acord să primească informații despre produse, evenimente, acțiuni promoționale ale Companiei (Newsletter) și acceptă Termenii și Condițiile, se încheie un contract de furnizare de servicii prin mijloace electronice. Acordul este încheiat pe o perioadă nedeterminată.
2. În cazul în care clientul și-a dat acordul pentru serviciul de furnizare electronică gratuită prin Newsletter, adresa de e-mail furnizată va fi adăugată la lista de e-mailing și va fi utilizată în scopuri de marketing pentru a trimite informații comerciale clientului în format electronic.
3. Contractul poate fi reziliat, în special la cererea utilizatorului, în orice moment, prin trimiterea unei declarații corespunzătoare către Societate la adresa furnizată de fiecare dată în Newsletter sau la inițiativa Societății în cazul în care utilizatorul nu respectă condițiile din Regulament.
§ 5. Achiziționarea unui Produs prin intermediul magazinului online
1. Pentru a cumpăra un produs prin intermediul magazinului online, clientul trebuie să accepte Regulamentul Portalului. Neacceptarea Regulamentului în timpul procesului de comandă face imposibilă achiziționarea produsul prin intermediul magazinului online și de a plasa efectiv Comanda.
2. Furnizarea de către Client a datelor cu caracter personal desemnate ca fiind obligatorii este voluntară, însă necesară pentru plasarea unei comenzi. Furnizarea de către Client a datelor cu caracter personal nedesemnate ca fiind obligatorii este voluntară și nu este necesară pentru plasarea unei comenzi.
3. Pentru a plasa o comandă, trebuie să completați Comanda, să selectați adresa de livrare a produsului, metoda de plată, să completați formularul de comandă, apoi să validați și să trimiteți comanda apăsând butonul „CUMPĂR ȘI PLĂTESC”. Apăsarea butonului „CUMPĂR ȘI PLĂTESC” înseamnă că Clientul a plasat o Comandă cu obligația de plată.
4. Valoarea totală a Comenzii, care include prețul Produsului și costurile de livrare convenite, este de fiecare dată mentionată pe site-ul Magazinului Online la plasarea Comenzii, inclusiv în momentul în care Clientul aprobă și plasează Comanda, precum și la confirmarea comenzii, și include costurile totale care urmează să fie plătite de către Client, inclusiv taxele aplicabile.
5. În timpul procedurii de plasare a Comenzii – până la apăsarea butonul „CUMPĂR ȘI PLĂTESC” Clientul are opțiunea de a modifica Comanda, în special în ceea ce privește selecția Produsului, varianta acestuia, adresa de livrare, metoda de plata, datele furnizate in formularul de comanda.
6. După ce Clientul plasează o Comandă, Clientul va primi imediat un e-mail de confirmare a acceptării pe adresa de e-mail indicată de acesta în formularul de comandă sau în Cont. La primirea unei astfel de declarații, se încheie un Contract de vânzare între părți.
7. Confirmarea, punerea la dispoziție, înregistrarea, securizarea conținutului Contractului de vânzare încheiat are loc prin trimiterea către Client a mesajului electronic menționat mai sus (Am primit comanda dumneavoastră!).
8. Site-ul https://www.peletibarlinek.ro/este deschis non-stop, mai putin in perioada sarbatorilor legale. Comanda online, primita si confirmata, se va livra in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile se preiau in intervalul orar 09.00 – 17.00, iar livrarile se fac a doua zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 08.00 – 17.00. Comenzile sosite dupa orele 17.00 se livreaza a doua zi in limita posibilitatilor.
Comenzile online primite in week-end sau in perioada sarbatorilor legale vor fi livrate incepand cu prima zi lucratoare, in termen de 24 – 72 h.
9. Clienti din afara tarii. Https://www.peletibarlinek.ro/poate prelua comenzi de la persoane aflate oriunde in lume, care achita comenzile electronic si solicita livrarea produselor la o adresa din Romania.
10. Deoarece comenzile sunt achitate electronic, iar beneficiarul este o persoana diferita, va rugam sa ne anuntati la expedierea comenzii optiunea dvs. referitor la inlocuirea produselor care nu sunt disponibile la aprovizionare. In formularul de comanda aveti optiunea sa bifati daca doriti sau nu inlocuirea produselor nelivrabile. In caz contrar, va rom returna contravaloarea produselor pe card. Din motive de eficienta, nu putem comunica in timp real prin telefon/email/chat cu clientii din afara tarii referitor la disponibilitatea produselor.
La crearea contului, va rugam sa adaugati in agenda adresele dorite de livrare, completand toate campurile, inclusiv numarul de telefon fix/mobil al persoanei beneficiare pentru a fi contactata in vederea livrarii. Nu primim comenzi din afara tarii cu plata la livrare. Statusul comenzilor este actualizat in timp real, astfel incat puteti urmari in ce stadiu se afla comanda dvs. si cand va fi livrata. La cerere, se poate expedia prin email, numai detinatorului contului, o copie electronica a facturii fiscale cu produsele livrate.
11. Orice detalii referitoare la comanda, cum ar fi: data, intervalul orar preferat de livrare, interfon, detalii despre locatie pot fi completate in momentul transmiterii comenzii in campul „Alte comentarii”.
§ 6. Prețurile produselor și modalitatea de plată a comenzii
Detalii despre comanda, plata si livrare
1. Comanda minima in magazinul nostru este 1000,00 Ron (TVA inclus).
Livrarea se face doar in tara, cu firme de transport specializate. Livrarea se face pana la usa sau spatiul de depozitare.
Preturile exprimate pe site sunt in RON si contin TVA. In cazul in care un produs nu este livrabil la pretul de pe site, clientul este anuntat prin telefon. Preturile de pe site sunt finale, nu se aplica alte taxe suplimentare per cantitate sau greutate. Preturile sunt actualizate cu o prealabila informare/actualizare pe site, iar TVA-ul este reglementat legislativ. Prețul produselor nu include costul predeterminat al livrării produsului. La momentul alegerii adresei de destinatie, Clientul va primi Informatii separate legate de costul de transport. Clientii au de asemenea posibilitatea de a ridica marfa de la sediul Vanzatorului din loc. Onesti, jud. Bacau.
Plata se poate face prin transfer bancar in max. 24h dupa livrarea produselor (numai persoanele juridice, in urma semnarii unui contract comercial).
2. Clientul, după plasarea comenzii și primirea confirmării de acceptare a comenzii pentru procesare din partea Vânzătorului, va efectua plata prețului în termenii și condițiile (plată în avans) înainte de a ridica produsul comandat.
3. Clientul efectuează plata prin transfer bancar electronic prin intermediul băncii care deservește contul din care Clientul va efectua plata.
§ 7. Procesarea și livrarea Comenzilor
1. Produsele comandate prin intermediul Magazinului online sunt livrate în zilele lucrătoare și numai pe teritoriul Romaniei, prin intermediul unor companii de transport la adresa indicată de client.
2. Costurile detaliate ale livrării vor fi comunicate Clientului la fiecare plasare a comenzii, înainte de apăsarea butonului „CUMPĂR ȘI PLĂTESC”, la fel sunt disponibile și la următoarea adresă: https://www.peletibarlinek.ro/livrare-si-plata/.
3. Factura cu TVA va fi emisă și trimisă Clientului în ziua livrării produsului către Client și va include produsul selectat de Client în cadrul Comenzii.
§ 8. Dreptul Consumatorului de a renunța la Contract
1. Consumatorul care a încheiat un contract de vânzare la distanță are dreptul, în termen de 14 zile, să se retragă din contract fără a da niciun motiv și fără a suporta costuri, sub rezerva alin. 9.
2. Termenul limită de retragere din contract începe:
1. pentru un contract în baza căruia Vânzătorul vinde Produsul, fiind obligat să-și transfere dreptul de proprietate (de exemplu, contractul de vânzare) din momentul în care Consumatorul sau un terț indicat de acesta, altul decât transportatorul, intră în posesia Produsului,
2. în cazul unui contract care implică mai multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți – din momentul în care intră în posesia ultimului produs, lot sau o parte,
3. pentru restul contractelor – din ziua încheierii contractului.
3. Pentru a permite Consumatorului să respecte termenul de retragere din contractul de vânzare, este suficient ca să depună o declarație corespunzătoare către Vânzător prin poștă normala la următoarea adresă: Barlinek S.A., Bdul Marasesti nr. 57, loc. Onesti, jud. Bacau, cu mențiunea „Retur – Magazin online Pelet” sau prin e-mail la următoarea adresă: odstapienie.umowa.pellet@barlinek.com.pl. De asemenea, declarația poate fi trimisă prin poștă, împreună cu produsul returnat, la adresa specificată în alin. 5 de mai jos, cu mențiunea „Retur – Magazin online Pelet”.
4. Declarația de retragere din contract poate fi depusă folosind formularul de retragere, al cărui model este atașat ca Anexa 1 la Regulament.
5. În cazul retragerii din Contractul de vânzare, Consumatorul este obligat să returneze bunurile Vânzătorului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care a informat Vânzătorul despre retragerea din Contractul de vânzare la următoarea adresă: Barlinek S.A., Bdul Marasesti nr. 57, loc. Onesti, jud. Bacau, cu o copie a documentului de cumpărare atașată la Produs și mențiunea „Retur – Magazin online Pelet”.
6. În cazul retragerii din contract, Vânzătorul va returna de îndată Consumatorului, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declarației de retragere din contract a Consumatorului, toate plățile primite de la acesta.
7. Rambursarea se va face folosind metodele de plată utilizate de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de rambursare de plată – Consumatorul nu va suporta nicio taxă în legătură cu returnarea plății. În cazul în care este necesară rambursarea fondurilor pentru o tranzacție efectuată de către Client cu un card de plată, Vânzătorul va efectua rambursarea în contul bancar atribuit cardului de plată al Clientului.
8. Consumatorul este responsabil pentru orice diminuare a valorii produsului care rezultă din utilizarea acestuia, alta decât cea necesară pentru a stabili destinația, caracteristicile și funcționarea produsului.
9. Conform dreptului de retragere, consumatorul suportă costurile directe de returnare a produsului.
Din cauza caracteristicilor sale (greutate, dimensiuni ale paletei), consumatorul trebuie să țină cont de faptul că returnarea produselor nu poate fi efectuată în mod obișnuit prin trimiterea lor prin poștă.
Costurile actuale de transport de retur prin intermediul companiilor de transport/curierat ar trebui verificate în listele de prețuri ale acestor companii.
§ 9. Procedura de soluționare a reclamațiilor
1. Vânzătorul este obligat să livreze produsele clientului fără defecte fizice și juridice. Vânzătorul este răspunzător față de Client pentru defectele Produselor pe baza principiilor stabilite în dispozițiile Codului civil, în special articolul 556 și următoarele.
2. Reclamațiile pot fi depuse de către Client în scris și trimise la adresa Barlinek S.A. Bdul Marasesti nr. 57, loc. Onesti, jud. Bacau, cu mențiunea „Reclamație – magazin online Pelet” sau prin e-mail la adresa: reklamacje.kielce@barlinek.com
3. O notificare de reclamație ar trebui să includă, în special:
1. Numele și prenumele
2. adresa de corespondență
3. adresa de e-mail la care trebuie trimis un răspuns la reclamație, în cazul în care clientul dorește să primească un răspuns la reclamație prin e-mail,
4. denumirea și tipul Produsului reclamat,
5. o descriere detaliată a neconformității constatate și data la care aceasta a fost constatată,
6. numărul de produse reclamate,
7. data achiziționării Produsului,
8. o propunere de soluție,
9. dovada achiziționării Produsului
10. Fotografii ale produsului reclamat, dacă este posibil
4. Clientul care își exercită drepturile în temeiul garanției va livra Produsul defect pe cheltuiala Vânzătorului la următoarea adresă: Bdul Marasesti nr. 57, loc. Onesti, jud. Bacau, cu mențiunea „Reclamație – magazin online Pelet”.
5. Vânzătorul va verifica reclamația și va răspunde imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii reclamației și va informa Clientul despre modalitatea de verificare a acesteia, trimițând informații în conformitate cu datele indicate în reclamație.
6. Pot fi depuse reclamații privind Serviciul Newsletter sau alte servicii furnizate electronic, inclusiv nereguli în funcționarea Magazinului Online:
1. prin e-mail la adresa: daneosobowe.bsa@barlinek.com,
2. în scris prin trimiterea conținutului reclamației la adresa Bdul Marasesti nr. 57, loc. Onesti, jud. Bacau (cu mențiunea „reclamația newsletter https://www.peletibarlinek.ro/”)
7. Reclamația la care se face referire la alin. 6 de mai sus, ar trebui să includă în special:
1. descrierea cazului la care se referă reclamația,
2. adresa de e-mail (adresa de e-mail) furnizată în timpul înregistrării Contului de client sau în formularul de comandă sau de rezervare,
3. adresa de e-mail sau adresa de corespondență la care trebuie trimis un răspuns la reclamație, în cazul în care clientul dorește să primească un răspuns la reclamație prin poștă sau prin e-mail la o adresă diferită de adresa de e-mail furnizată în momentul înregistrării contului de client sau pe formularul de comandă sau de rezervare,
4. metoda preferată de client pentru informarea clientului cu privire la metoda de procesare a reclamațiilor.
8. Vânzătorul va examina reclamația și va răspunde imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii reclamației și va informa Clientul despre modalitatea de examinare a acesteia, trimițând informații în conformitate cu datele indicate în reclamație.
§ 10. Datele personale și politica de confidențialitate
BARLINEK ROMANIA SA respecta si se conformeaza Legii privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, prin care sunt reglementate asigurarea securitatii retelelor si serviciilor de comunicatii electronice, confidentialitatea comunicarilor, conservarea datelor de trafic si de localizare, facturarea detaliata, baza de date a clientilor, precum si comunicarile nesolicitate.
Legea stabileste conditiile specifice de garantare a dreptului la protectia vietii private in privinta prelucrarii datelor cu caracter personal in sectorul comunicatiilor electronice.
De asemenea, confidentialitatea comunicarilor transmise prin intermediul retelelor publice de comunicatii electronice si a serviciilor de comunicatii electronice destinate publicului, precum si confidentialitatea datelor de trafic aferente sunt garantate. Pentru mai multe detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal va rugam sa cititi sectiunea „Confidentialitate”.
Datele cu caracter personal furnizate de către Client în momentul în care face solicitări de informații prin intermediul formularelor de contact, se abonează la Serviciul Newsletter sau plasează o comandă sau depune o reclamație sunt prelucrate de către compania Barlinek S.A., cu sediul pe Bdul Marasesti nr. 57, loc. Onesti, jud. Bacau, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J04/442/1994, având Codul de înregistrare fiscală RO 5444241, care este Administratorul acestor Date cu Caracter Personal.
1. Un element esențial al procedurii de achiziție a Produsului este furnizarea de către Client a datelor sale personale, definite ca fiind obligatorii. Furnizarea acestor date cu caracter personal este voluntară, dar necesară pentru achiziționarea produsului și a serviciului acestuia, inclusiv eliberarea unei chitanțe de vânzare.
2. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de către Administrator pentru a:
1. răspunde la solicitările făcute prin intermediul formularului de contact pe baza art. 6 alin. 1 lit. f GDPR interesul legitim al Administratorului de date (răspuns la contact)
2. încheierea și executarea unui contract electronic de servicii și de vânzare pe baza art. 6 alin. 1 lit. b GDPR,
3. soluționarea plângerilor și reclamațiilor pe baza art. 6 alin. 1 lit. b i c GDPR,
4. urmărirea creanțelor și luarea de măsuri în legătură cu procesul de colectare a creanțelor pe baza art. 6 alin. 1 lit. f GDPR justificat de interesul legitim al Administratorului de date
5. desfașura activități de comercializare a propriilor produse și servicii fără a utiliza comunicații electronice în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f din RODO,
6. cu consimțământul separat, de asemenea, în scopul comercializării propriilor produse și servicii prin intermediul comunicării electronice (Newsletter), în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit.a) din GDPR.
4. Destinatarii datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor vor fi entitățile care prelucrează datele în baza unui contract de încredințare a prelucrării datelor cu caracter personal încheiat cu Administratorul, în special furnizorii de sisteme IT, o companie care furnizează servicii de automatizare a marketingului, entități care furnizează servicii de transport/curierat, servicii profesionale de distrugerea documentelor, precum și entități autorizate să primească datele în baza legii.
5. Perioada de păstrare a datelor cu caracter personal colectate de către operatorul de date depinde de scopul pentru care sunt colectate datele, în conformitate cu următoarele criterii:
7. pentru o perioadă de un an – în cazul gestionării cererilor făcute prin intermediul formularului de contact
8. pentru perioada de executare a contractului – în cazul prelucrării datelor în scopul încheierii și executării unui contract, până la expirarea termenelor de revendicare,
9. pentru perioada necesară pentru examinarea reclamației depuse – în cazul prelucrării datelor în scopul gestionării reclamațiilor depuse
10. până la soluționarea litigiului / soluționarea părților, ținând cont de termenele de prescripție relevante pentru creanțe – în cazul prelucrării datelor în scopul invocării unor creanțe și al luării măsuri de recuperare;
11. până în momentul depunerii unei opoziții – în cazul prelucrării datelor în scopuri de marketing direct (trimiterea de informații comerciale),
12. până la retragerea consimțământului – în cazul abonării la Newsletter,
13. după termenele indicate la punctele de mai sus, pentru perioada în care legea prevede stocarea datelor sau pentru perioada de prescripție a posibilelor creanțe.
6. În legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal, clientul are următoarele drepturi:
14. dreptul de acces la conținutul datelor, dreptul de rectificare a datelor, dreptul de ștergere a datelor, dreptul de limitare a prelucrării datelor,
15. dreptul la portabilitate a datelor, în cazul în care datele sunt prelucrate în scopul încheierii și executării unui acord de cooperare și al gestionării reclamațiilor,
16. Dreptul de a se opune în cazul în care datele sunt prelucrate pentru anchete de satisfacție și marketing direct (trimiterea de informații comerciale),
17. dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere (Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal) în cazul în care considerați că prelucrarea datelor cu caracter personal care vă privesc încalcă dispozițiile din GDPR.
7. În cazul în care Clientul dorește să își exercite dreptul de mai sus, acesta trebuie să contacteze Societatea la: Barlinek S.A., Bdul Marasesti nr. 57, loc. Onesti, jud. Bacau sau prin e-mail la adresa: daneosobowe.bsa@barlinek.com
8. Compania utilizează cookie-uri, adică mici fișiere text/numere care sunt salvate de către sistemul telefonic în sistemul telefonic al Clientului (pe un computer, telefon sau alt dispozitiv al utilizatorului de pe care a fost realizată conexiunea cu site-ul web) în timpul navigării pe site-ul web, inclusiv pe magazinul pe internet, și care permit identificarea ulterioară a utilizatorului în cazul unei conexiuni repetate cu site-ul web de pe dispozitivul (de exemplu, computer, telefon) pe care au fost salvate.
9. Cookie-urile sunt utilizate pe site-ul web cu acordul Utilizatorului. Consimțământul poate fi dat de către Utilizator prin intermediul unor setări corespunzătoare ale software-ului, în special ale browser-ului de internet, instalat pe dispozitivul de telecomunicații utilizat de Utilizator pentru a vizualiza conținutul Site-ului.
10. Utilizatorul site-ului web poate, de asemenea, să restricționeze sau să dezactiveze cookie-urile în browserul său în orice moment, setându-l pentru a bloca cookie-urile sau pentru a avertiza utilizatorul înainte ca un cookie să fie stocat pe dispozitivul pe care îl utilizează pentru a vizualiza conținutul site-ului web. Cu toate acestea, într-un astfel de caz, utilizarea site-ului web, inclusiv a magazinului online, poate fi mai puțin eficientă, utilizatorul poate avea acces limitat la anumite conținuturi și, în cazuri extreme, afișarea corectă a paginilor site-ului web, inclusiv a magazinului online, poate fi complet blocată.
11. Dispoziții detaliate privind protecția datelor și politica de confidențialitate pot fi găsite în Politica de confidențialitate și cookie-uri, disponibilă la adresa https://www.peletibarlinek.ro/regulamentul-portalului-barlinek-pelet/.
§ 11. Dispozițiile finale
Renuntare
Fara a limita in vreun fel mentiunile anterioare, trebuie sa admiteti ca BARLINEK ROMANIA SA poate sa includa pagini de reclama si linkuri catre alte siteuri web si ca https://www.peletibarlinek.ro nu are nici un fel de control asupra acestora si nu face nici un fel de reprezentare, de orice tip in legatura cu continutul sau cu gradul de adecvare al continutului acestor site-uri, iar dumneavoastra renuntati la orice plangere legata de acestea impotriva noastra in orice tara de jurisdictie. Exceptand forma care a fost clar specificata pe acest site, BARLINEK ROMANIA SA, directorii, angajatii sau orice reprezentanti ai sai nu sunt responsabili de prejudiciile care ar putea sa decurga din sau sa apara in corelatie cu folosirea acestui site. Aceasta este o limitare clara a responsabilitatii care se aplica prejudiciilor de orice tip, inclusiv (fara exceptie) prejudicii compensatoare, directe, indirecte, care sunt o consecinta, pierderi de date, venit sau profit, pierderi sau prejudicierea proprietatilor sau pretentiile partilor terte.
Declinarea garantiilor
BARLINEK ROMANIA SA isi pastreaza dreptul de a-si selecta clientii si nu ofera nicio garantie de continuitate a serviciului. Acesta poate sa inceteze oricand partial sau total, fara notificare. Compania BARLINEK ROMANIA SA isi exprima in mod explicit declinarea oricarei garantii pe care un utilizator o poate invoca in urma folosirii serviciilor acestui site. Compania BARLINEK ROMANIA SA nu ofera nici o garantie utilizatorilor referitoare la disponibilitatea serviciilor sale, corectitudinea informatiilor publicate sau securitatea serviciilor sale. De asemenea, BARLINEK ROMANIA SA nu ofera nici o garantie in cazul oricaror consecinte care pot aparea, cauzate de nefunctionarea serviciilor, intarzierea informatiilor sau securitatea aplicatiilor sale.
1. Clientul poate rezilia contractul în orice moment, fără a indica vreun motiv și fără a suporta costuri, prin trimiterea declarației relevante vânzătorului prin e-mail la adresa daneosobowe.bsa@barlinek.com sau în scris la adresa vânzătorului.
2. Informațiile despre Produse și listele de prețuri plasate pe paginile web ale Magazinului Online, cu referire la Produsele prezentate în Magazinul Online, nu constituie o ofertă în sensul prevederilor Codului Civil. Informațiile despre Produse și listele de prețuri plasate pe paginile web ale Magazinului Online, în special descrierile, parametrii tehnici și de utilitate și prețurile acestora, constituie o invitație la încheierea unui contract.
3. Vânzătorul onorează toate drepturile clientului prevăzute de legislația aplicabilă, în special cele prevăzute de Codul civil și de Codul de procedura civilă. Prevederile acestui Regulament nu au ca scop limitarea sau excluderea oricăror drepturi ale Clienților în temeiul legii.
4. Atașamentul la Regulament este:
1. Exemplu a formularului de retragerea din contractul de vânzare.
Garantii
Pentru bunurile comercializate de BARLINEK ROMANIA SA (cu excepția biocombustibililor) consumatorii beneficiaza de conditii de garantie, in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021.
Conditiile acordarii garantiei difera de la caz la caz, pentru persoane fizice, respectiv, pentru persoane juridice.
In acest sens, garantia va fi acordata diferentiat, in conditiile legislatiei speciale privind garantiile bunurilor, respectiv, in conditiile Codului Civil.
Certificatele de garantie contin toate informatiile necesare despre modul de asigurare a garantiei, perioada de garantie si informatiile cu privire la procedura pe care trebuie sa o urmeze consumatorul pentru a obtine punerea in aplicare a garantiei comerciale.
In situatiile in care ati primit bunul fara instructiuni de utilizare si/sau certificat de garantie , va rugam sa reclamati lipsa acestora in cel mult 48 de ore de la primirea produsului.
Pentru a beneficia de garantie, la orice solicitare efectuata, trebuie sa aveti asupra dvs. bonul fiscal sau factura in original.
Daca intampinati dificultati in utilizarea bunurilor achizitionate de la BARLINEK ROMANIA SA va recomandam sa consultati cu atentie manualul de utilizare al produsului, poate aveti la indemana solutia la problema dumneavoastra.
Daca bunurile achizitionate sunt neconforme si se afla in perioada de garantie stipulata in certificatul de garantie, aveti dreptul, cu respectarea prevederilor OUG nr.140/2021, la urmatoarele masuri corective:
• reparatia sau inlocuirea acestora, daca acest lucru este posibil, fara costuri, in termen de 15 zile de la data primirii de catre noi a informarii cu privire la neconformitate, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau impune Vanzatorului costuri disproportionate;
• Reducerea proportionala a pretului;
• Incetarea contractului.
Toate aceste masuri corective vor fi aplicate in conditiile prevederilor OUG nr.140/2021 si ale OG nr.21/1992.
Daca intampinati dificultati sau daca doriti sa faceti o reclamatie ori sesizare va rugam sa apelati Serviciul Suport Clienti BARLINEK ROMANIA SA la numarul de telefon 0730.088.906 sau pe adresa de email claudia.balan@barlinek.com, pentru remedierea situatiei.
4. Magazinul online este operat de Compania (Administratorului):
SC BARLINEK ROMANIA SA cu sediul în Oneşti, Bulevardul Mărăşeşti nr.57, județul Bacău,
înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Bacău sub numărul J04/442/1994,
CIF: RO5444241adresa
e-mail: info@barlinek.com.pl, Tel.+48 41-333-11-00
Inainte de a va crea un cont de client, va rugam sa cititi acesti „Termeni si conditii” impreuna cu politica de „Confidentialitate” (Prelucrarea datelor cu caracter personal). Folosirea acestui site (creare cont si/sau expediere comanda, abonare la newsletter) este conditionata de respectarea acestor „Termeni si conditii” si acceptarea politicii de confidentialitate.
https://www.peletibarlinek.ro/ este proprietatea firmei BARLINEK ROMANIA SA, care se identifica prin RO , J cu sediul social in în Oneşti, Bulevardul Mărăşeşti nr.57, județul Bacău.
Prin crearea unui cont de client sunteti responsabili pentru mentinerea confidentialitatii contului de utilizator si parola, pentru restrictionarea accesului la computer si sunteti de acord sa acceptati responsabilitatea pentru toate activitatile care au loc în contul sau cu parola Dvs.. Daca varsta Dvs. este sub 18 ani, puteti utiliza https://www.peletibarlinek.ro/ numai cu implicarea unui parinte sau tutore. BARLINEK ROMANIA SA isi rezerva dreptul de a refuza furnizarea produs/serviciu oricarei persoane fizice sau juridice, de a anula conturi, sterge sau edita continutul sau de a anula comenzi la propria noastra alegere.